Vispārīgi derību noteikumi

Vispārīgie noteikumiTop

  1. Šie noteikumi attiecas uz visām likmēm, ko pieņem Optibet.
  2. Optibet patur tiesības atcelt visas likmes, kas veiktas, balstoties uz acīmredzami “nepareizām” koeficientiem, mainītiem koeficientiem vai ja likme ir veikta pēc sacensību sākuma;
  3. Optibet patur tiesības noraidīt, ierobežot, atcelt vai limitēt jebkuru likmi;
  4. Likmes tiek izmaksātas tikai pēc sacensību beigām;
  5. Sacensību uzvarētājs tiek noteikts sacensību noslēguma datumā; Optibet neatzīst apstrīdētus vai atceltus lēmumus totalizatora vajadzībām. Pēc sacensību sākuma apturētu sacensību rezultātu izlemj saskaņā ar totalizatora noteikumiem, ko šim sporta veidam noteikusi Optibet;
  6. Visus šeit ietvertos noteikumus, nosacījumus un laimestu izmaksas noteikumus Optibet var mainīt un pārskatīt bez iepriekšēja rakstiska paziņojuma;
  7. Maksimālo likmju summu uz visiem sporta pasākumiem nosaka Optibet un tā var tikt mainīta bez iepriekšēja rakstiska paziņojuma. Optibet patur tiesības arī pielāgot limitus atsevišķiem kontiem;
  8. Gadījumā, ja līdzekļi tiek ieskaitīti klienta kontā kļūdas dēļ, klientam ir pienākums nekavējoties paziņot Optibet par iepriekšminēto kļūdu. Attiecībā uz kontiem ar negatīviem atlikumiem, Optibet patur tiesības atcelt visas neizskatītās izspēles, neatkarīgi no tā, vai likmes izdarītas ar kļūdainiem līdzekļiem vai nē;
  9. Dalībnieki ir pilnībā atbildīgi par savā kontā veiktajiem darījumiem. Lūdzu, pārbaudiet un apstipriniet savas likmes, pirms to iesūtīšanas. Kad darījums ir pabeigts, to nevar mainīt.Optibet neuzņemas atbildību par trūkstošām vai dublētām likmēm, ko kļūdaini iesniedzis klients, un neizskatīs nekādus neatbilstības pieprasījumus iztrūkstoša vai dublēta notikuma gadījumā.

    Klienti var pārlūkot savus darījumus sadaļā “Mans sporta totalizatora konts” pēc katras sesijas, lai pārliecinātos, ka visas pieprasītās likmes ir pieņemtas;

  10. Disputes must be lodged within seven (7) days from the date the bet in question has been decided. No claims will be honoured after this period. The client is solely responsible for their account transactions;
  11. Visi konta atlikumi un darījumi parādās valūtā, kas tika izvēlēta konta atvēršanas brīdī;
  12. Laimesti vienmēr tiek aprēķināti, izmantojot Eiropas koeficientus. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, konvertējot koeficientus atbilstoši Lielbritānijas standartam, var rasties noapaļošanas kļūmes, jo dažus koeficientus nav iespējams precīzi konvertēt Lielbritānijas stila daļās. Šeit parādītas precīzākās likmes daļskaitļos;
  13. Optibet patur tiesības apturēt klienta konta darbību bez iepriekšēja brīdinājuma un atgriezt visus līdzekļus galvenajā maciņā;
  14. Gadījumā, ja pastāv atšķirības starp šo noteikumu versiju angļu valodā un citā valodā, par pareizu uzskatāma šo noteikumu versija angļu valodā;
  15. Uzkrājošās likmes (Parlays, Multis): Mēs pieņemam līdz 10 rezultātiem vienā uzkrājošā likmē. Ja noteikti iznākumi ir “savstarpēji atkarīgi” (piemēram, tiek likta likme, ka Chelsea komanda uzvarēs Anglijas premjerlīgā apvienojumā ar likmi, ka Chelsea uzvarēs pēdējā izšķirošajā spēlē), šīs likmes tiks anulētas;
  16. Visas sistēmas likmes netiks ieskaitītas, atbilstošas Bonusa atspēlēšanas prasībām;
  17. LIVE rezultātiem (Live Score Update) ir tikai informatīva nozīme, un tie var neatbilst faktiskajiem rezultātiem.
  18. Ja nav norādīts citādi, vienlaicīga finiša noteikums attiecas uz visiem gadījumiem, kur divi vai vairāki likmju varianti uzskatāmi par laimējušiem variantiem. Laimējušo variantu likmes tiks dalītas ar visām laimētajām izvēles variācijām un pēc tam reizinātas ar attiecīgo sākotnējo likmi.
  19. Visām Live likmēm tiks piemērots nogaidīšanas periods pirms to apstiprināšanas vai noraidīšanas, šajā laikā periodā likmes statuss ir “Gaida”. Ja šajā apstiprināšanas aizkavēšanās periodā notiek būtisks notikums, kā rezultātā būtiski mainās izredzes, ietekmējot faktisko spēles stāvokli, likme tiks noraidīta un likmes summa atgriezta klientam pieņemšanas perioda beigās.

    Paziņojums par likmes noraidīšanu vai pieņemšanu tiks atainots totaliztora kuponā, klienta pienākums ir pārbaudīt, vai Live likme tika apstiprināta vai noraidīta konta Likmju vēstures sadaļā;

    1. piemērs: Pašlaik notiekošas futbola spēles laikā klients ir veicis likmi 1x2 tirgū un, kamēr likme gaida apstiprinājumu, tiek iesisti vārti. Sistēma automātiski noraida šo likmi likmes pieņemšanas nogaidīšanas perioda beigās, jo, ņemot vērā jauno spēles stāvokli, 1X2 tirgū ir būtiskas koeficientu izmaiņas;

    2. piemērs: Pašlaik notiekošas basketbola spēles laikā klients ir veicis likmi Variāk par X punktiem tirgū un, kamēr likme gaidija apstiprinājumu, tika iemests trīspunktu metiens. Sistēma automātiski noraida šo likmi likmes pieņemšanas nogaidīšanas perioda beigās, jo šie 3 punkti izraisa būtiskas Vairāk/Mazāk koeficientu izmaiņas;

  20. Daudzkārtīga (kombinēta) likme, kas ietver vienu vai vairākas Live izvēles, tiks pieņemta, ja, un tikai tad, kad sistēma ir pieņēmusi katru Live izvēli, beidzoties apstiprinājuma nogaidīšanas periodam. Ja kāda Live izvēle netiek pieņemta, daudzkārtīgā (kombinēta) likme tiks automātiski noraidīta.

    Piemērs: Klients veic daudzkārtīgu (kombinēto) likmi, ka Chelsea uzvarēs, ManUtd uzvarēs un Liverpol uzvarēs. Visas šīs 3 spēles pašlaik notiek (LIVE). Likme uz Chelsea uzvaru netiek pieņemta, jo, kamēr likme tika apstiprināta, tika iesisti vārti, tādējādi sistēma automātiski anulēs visas trīs likmes izvēles un atgriezīs samaksāto summu klientam.

  21. Ja tiek mainīta mača norises vieta (izņemot uz izbraukuma komandas laukumu), tad likmes, kas jau ir izdarītas, paliek spēkā, ar nosacījumu, ka mājas komanda joprojām tiek nozīmēta kā tāda. Ja attiecīgajā mačā mājas un viesu komandas apzīmējumi tiek samainīti vietām, uz sākotnējo sarakstu pamatojoties liktās likmes tiek anulētas.

    Mēs centīsimies savā vietnē identificēt visus mačus, kas tiek spēlēti neitrālā norises vietā. Šādiem mačiem (neatkarīgi no tā, vai tie ir norādīti mūsu vietnē vai nē) likmes būs spēkā neatkarīgi no tā, kura komanda ir norādīta kā mājas komanda. Gadījumā, ja mačs notiek neitrālā norises vietā, par mājas komandu tiek uzskatīta komanda, kas norādīta pirmā (pa kreisi - 1).

  22. Sistēmas likmju vispārīgs skaidrojums:

    1. Sistēmas likme ar 3 iznākumiem;
    2. Sistēmas likme ar 4 iznākumiem;
    3. Sistēmas likme ar 5 iznākumiem;
    4. Sistēmas likme ar 6 iznākumiem;
    5. Sistēmas likme ar 7 iznākumiem;
    6. Sistēmas likme ar 8 iznākumiem;
  23. Šeit mēs mēģināsim izskaidrot, kas ir sistēmas likme, kādos veidos mēs piedāvājam sistēmas likmes ar piemēriem.

  1. Sistēmas likmes ir trešais likmju veids, pēc vienkāršas un kombinētās likmes. Tā sastāv no vairākām kombinētām likmēm.
  2. Iespēja izvēlēties sistēmas likmi parādās brīdī, kad klients savā kuponā ir izvēlējies vismaz 3 dažādas iznākumus.
  3. Galvenā atšķirība starp sistēmas likmi un kombinēto ir tāda, ka klients var laimēt likmi pat tad, ja viņš nepareizi paredzēja vienu vai vairākus iznākumus.
  4. Sistēmas likmes tiek veiktas izvēļu kombinācijas.Piemērs redzams zemāk:

    Klients izvēlējās 4 iznākumus un veica dubultu (Divkāršo) 2/4 sistēmas likmi (2 no 4). Šajā gadījumā sistēmas likme sastāv no 6 kombinētām likmēm, jo no 4 iznākumiem kuponā var veikt tikai 6 dubultās (2-kāršās kombinētās) likmes. Pieņemsim, ka klients veica likmi 1 eiro vērtībā uz katru 2-kāršo likmi. Izrādās, ka kopējā likmes summa ir 6 eiro. Šajā gadījumā klients saņems laimestu pat tad, ja viņš kuponā paredzēja pareizi 2 no 4 iznākumiem. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficientu.

    1. Sistēmas likme ar 3 iznākumiem:

      Likmes tipsLikmju skaits1-kāršas likmesKombinētās likmes
      2345678
      2/3 (3 likmes)3-3------
      Patent (7 likmes)7331-----
      Trixie (4 likmes)4-31-----

      Dubultā 2/3 sastāv no trim 2-kāršām (2 iznākumu) likmēm. Vismaz 2 no 3 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Patents (7 likmes) sastāv no 7 likmēm. Uz katru iznākumu tiek veikta viena likme, kā arī trīs 2-kāršas (2 iznākumi) likmes un viena 3-kārša (3 iznākumi) likme. Vismaz vienam no 3 iznākumiem jābūt pareizi paredzētiem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

      Trixie (4 likmes) sastāv no 4 likmēm: trīs 2-kāršas (2 iznākumi) un viena 3-kārša (3 iznākumi). Vismaz 2 no 3 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

    2. Sistēmas likme ar 4 iznākumiem:

      Likmes tipsLikmju skaits1-kāršas likmesKombinētās likmes
      2345678
      Trīskārša 3/4 (4 likmes)4--4-----
      Dubulta 2/4 (6 likmes)6-6------
      Lucky 15 (15 likmes)154641----
      Yankee (11 likmes)11-641----

      Trīskārša 3/4 sastāv no četram 3-kāršam (3 iznākumu) likmēm. Vismaz 3 no 4 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Dubulta (2/4) (6 likmes) sastāv no 6 likmēm. Vismaz 2 no 4 iznākumiem jābūt pareizi paredzētiem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

      Lucky 15 (15 likmes) sastāv no 15 likmēm. Uz katru iznākumu tiek veikta viena 1-kārša likme, kā arī sešas 2-kāršās (2 iznākumi) likmes, četras 3-kāršās (3 iznākumi) likmes un viena 4-kārša (4 iznākumi) likme. Vismaz 1 no 4 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

      Yankee (11 likmes) sastāv no 11 likmēm: sešas 2-kāršas (2 iznākumi) likmes, četras 3-kāršās (3 iznākumi) likmes un viena 4-kārša (4 iznākumi) likme. Vismaz 2 no 4 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

    3. Sistēmas likme ar 5 iznākumiem:

      Likmes tipsLikmju skaits1-kāršas likmesKombinētās likmes
      2345678
      Četrkārša 4/5 (5 likmes)5---5----
      Trīskārša 3/5 (10 likmes)10--10-----
      Dubulta 2/5 (10 likmes)10-10------
      Lucky 31(31 likmes)315101051---
      Super Yankee (26 likmes)26-101051---

      Četrkārša 4/5 (5 likmes) sastāv no piecam 4-kāršam (4 iznākumu) likmēm. Vismaz 4 no 5 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Trīskārša 3/5 (10 likmes) sastāv no desmit 3-kāršam (3 iznākumu) likmēm. Vismaz 3 no 5 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Dubulta 2/5 (10 likmes) sastāv no desmit 2-kāršām (2 iznākumu) likmēm. Vismaz 2 no 5 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Lucky 31 (31 likmes) sastāv no 31 likmēm. Uz katru iznākumu tiek veikta viena 1-kārša likme, kā arī desmit 2-kāršas (2 iznākumi) likmes, desmit 3-kāršās (3 iznākumi), četras 4-kāršās (4 iznākumi) likmes un viena 5-kārša (5 iznākumi) likme. Vismaz 1 no 5 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

      Super Yankee (26 likmes) sastāv no 26 likmēm: desmit 2-kāršas (2 iznākumi) likmes, desmit 3-kāršās (3 iznākumi) likmes, piecas 4-kāršas (4 iznākumi) likmes, un viena 5-kārša (5 iznākumi) likme. Vismaz 2 no 5 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

    4. Sistēmas likme ar 6 iznākumiem:

      Likmes tipsLikmju skaits1-kāršas likmesKombinētās likmes
      2345678
      Pieckārša 5/6 (6 likmes)6----6---
      Četrkārša 4/6 (15 likmes)15---15----
      Trīskārša 3/6 (20 likmes)20--20-----
      Dubulta 2/6 (15 likmes)15-15------
      Lucky 63 (63 likmes)63615201561--
      Heinz (57 likmes)57-15201561--

      Pieckārša 5/6 (6 likmes) sastāv no sešam 5-kāršam (5 iznākumu) likmēm. Vismaz 5 no 6 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Četrkārša 4/6 (15 likmes) sastāv no piecpadsmit 4-kāršam (4 iznākumu) likmēm. Vismaz 4 no 6 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Trīskārša 3/6 (20 likmes) sastāv no divdesmit 3-kāršām (3 iznākumu) likmēm. Vismaz 3 no 6 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Dubulta 2/6 (15 likmes) sastāv no piecpadsmit 2-kāršām (2 iznākumi) likmēm. Vismaz 2 no 4 iznākumiem jābūt pareizi paredzetiem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

      Lucky 63 (63 likmes) sastāv no 63 likmēm. Uz katru iznākumu tiek veikta viena 1-kārša likme, kā arī piecpadesmit 2-kāršas (2 iznākumi) likmes, divdesmit 3-kāršas (3 iznākumi), piecpadesmit 4-kāršas (4 iznākumi) likmes, sešas 5-kāršas (5 iznākumi) likmes un viena 6-kārša likme. Vismaz 1 no 6 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

      Heinz (57 likmes) sastāv no 57 likmēm: piepadsmit 2-kāršas (2 iznākumi) likmes, divdesmit 3-kāršās (3 iznākumi) likmes, piecpadsmit 4-kāršas (4 iznākumi) likmes, sešas 5-kāršas (5 iznākumi) likmes, un viena 6-kārša (6 iznākumi) likmes. Vismaz 2 no 6 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

    5. Sistēmas likme ar 7 iznākumiem:

      Likmes tipsLikmju skaits1-kāršas likmesKombinētās likmes
      2345678
      Seškārša 6/7 (7 likmes)7-----7--
      Pieckārša 5/7 (21 likmes)21----21---
      Četrkārša 4/7 (35 likmes)35---35----
      Trīskārša 3/7 (35 likmes)35--35-----
      Dubulta 2/7 (21 likmes)21-21------
      Sup Heinz (120 likmes)121-2135352171-

      Seškārša 6/7 (7 likmes) sastāv no septiņam 6-kāršam (6 iznākumu) likmēm. Vismaz 6 no 7 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Pieckārša 5/7 (21 likmes) sastāv no divdesmit vienas 5-kāršas (5 iznākumu) likmes. Vismaz 5 no 7 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Četrkārša 4/7 (35 likmes) sastāv no trīsdesimt piecām 4-kāršam (4 iznākumu) likmēm. Vismaz 4 no 7 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Trīskārša 3/7 (35 likmes) sastāv no trīsdesimt piecām 3-kāršām (3 iznākumu) likmēm. Vismaz 3 no 7 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Dubulta 2/7 (21 likmes) sastāv no divdesmit vienas 2-kāršas (2 iznākumi) likmes. Vismaz 2 no 7 iznākumiem jābūt pareizi paredzētiem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

      Super Heinz (120 likmes) sastāv no 120 likmēm: divdesmit viena 2-kārša (2 iznākumi) likme, trīsdesmit piecas 3-kāršas (3 iznākumi) likmes, trīsdesmit piecas 4-kāršas (4 iznākumi) likmes, divdesmit viena 5-kāršas (5 iznākumi) likmes, septiņas 6-kāršas (6 iznākumi) likmes, un viena 7-kārša (7 iznākumi). Vismaz 2 no 7 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

    6. Sistēmas likme ar 8 iznākumiem:

      Likmes tipsLikmju skaits1-kāršas likmesKombinētās likmes
      2345678
      Septiņkārša 7/8 (8 likmes)8------8-
      Seškārša 6/8 (28 likmes)28-----28--
      Pieckārša 5/8 (56 likmes)56----56---
      Četrkārša 4/8 (70 likmes)70---70----
      Trīskārša 3/8 (56 likmes)56--56-----
      Dubulta 2/8 (28 likmes)28-28------
      Goliath (247 likmes)247-285670562881

      Septiņkārša 7/8 (8 likmes) sastāv no astoņām 7-kāršām (7 iznākumu) likmēm. Vismaz 7 no 8 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Seškārša 6/8 (28 likmes) sastāv no divdesmit astoņām 6-kāršām (6 iznākumu) likmēm. Vismaz 6 no 8 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Pieckārša 5/8 (56 likmes) sastāv no piecdesmit sešām 5-kāršām (5 iznākumu) likmēm. Vismaz 5 no 8 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Četrkārša 4/8 (70 likmes) sastāv no septiņdesmit 4-kāršām (4 iznākumu) likmēm. Vismaz 4 no 8 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Trīskārša 3/8 (56 likmes) sastāv no piecdesmit sešām 3-kāršām (3 iznākumu) likmēm. Vismaz 3 no 8 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa ir atkarīga no koeficientiem un pareizi prognozēto iznākumu skaita.

      Dubultas 2/8 (28 likmes) sastāv no divdesmit astoņām 2-kāršām (2 iznākumi) likmēm. Vismaz 2 no 8 iznākumiem jābūt pareizi paredzētiem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

      Goliath (247 likmes) sastāv no 247 likmēm: Uz katru iznākumu tiek veikta viena 1-kārša likme, kā arī divdesmit astoņas 2-kāršas (2 iznākumi) likmes, piecdesmit sešas 3-kāršas (3 iznākumi), septiņdesmit 4-kāršas (4 iznākumi) likmes, piecdesmit sešas 5-kāršas (5 iznākumi) likmes, divdesmit astoņas 6-kāršas (6 iznākumi) likmes, astoņas 7-kāršas (7 iznākumi) likmes, un viena 8-kārša (8 iznākumi) likme. Vismaz 2 no 8 iznākumiem jābūt pareiziem, lai klients saņemtu laimestu. Precīza laimesta summa būs atkarīga no pareizi prognozēto iznākumu skaita un to koeficienta.

E-sporta spēļu noteikumiTop

  1. Likmju aprēķināšana notiks, pamatojoties uz oficiālo rezultātu, kuru paziņojušas attiecīgās turnīra amatpersonas.
  2. Ja mačs tiek atcelts vai apturēts, ar visām likmēm tiks veikt darbības 48 stundas pēc (plānotās) mača atsākšanas.
  3. Turnīra uzvarētājs/Uzvarētājs (Outright/Winner): Paredziet, kura komanda/dalībnieks uzvarēs turnīrā. Likmes, kas attiecas uz dalībniekiem, kuri nestartē, tiks atgrieztas. Ja turnīrs netiek pabeigts, visas Turnīra uzvarētāja likmes tiek anulētas. Ja komanda/spēlētājs izspēlē vismaz vienu karti, viņš tiek uzskatīts par dalībnieku. Ja šī komanda vēlāk nepabeidz turnīru, tā tiek uzskatīta par zaudētāju. Katrā gadījumā var tikt piemēroti vienlaicīga finiša noteikumi.
  4. Mača likme attiecas uz Mača/Spēles/Kartes/Kārtas uzvarētāju. Gadījumā, ja mačs tiek uzsākts, bet jebkāda iemesla dēļ netiek pabeigts, visas likmes par mača iznākumu tiek anulētas, izņemot, ja komanda/spēlētājs tiek diskvalificēts, un šādā gadījumā komanda/spēlētājs, kurš pāriet uz nākamo kārtu, tiek uzskatīts par uzvarētāju.
  5. Total Bets: Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  6. Pareizs rezultāts (Correct Score): Ja mačs netiek pabeigts, visas likmes tiks anulētas, izņemot, ja rezultāts jau ir noteikts.

League Of LegendsTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Nogalinašanās: Tiek reķināti balstoties uz oficiālo rezultātu tabulu (scoreboard). Spēles API noteic, vai čempiona nāve ir uzskatāma par nogalināšanu.
  3. Pirmais asinis (First blood): Komanda, kura saskaņā ar oficiālo paziņojumu spēlē ieguvusi pirmo asini (First blood).
  4. Kura komanda pirma sasniegs X nogalināšanās (Race to X Kills): Komanda, kura pirmā sasniegs X nogalinašanās spēles rezultātu tabulā (scoreboard). Gadījumā ja spēlē netika izspēlēta līdz galāml visas likmes tiks anulētas, izņemot, ja likmes rezultāts jau ir noteikts.
  5. Handikaps: Rounda/kārtes handikaps (Handicap Betting:Round/Maps Handicap): Paredziet uzvarētāju pēc noteiktā handikapa piemērošanas. Šim likmes veidam ir tikai 2 iznākumi - Mājnieki (1) un Ciemi (2), neizšķirts nav iespējams.
  6. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu. Ja tiek paredzēts pareizs rezultāts, kas nav norādīts, kā iespēja mūsu piedāvājumā, visas likmes tiek zaudētas.
  7. Spēlētājs iegūs Penta kill (Team To Score A Penta Kill): Spēlētājs norādītajā komandā iegūs Penta kill.
  8. Spēlētājs iegūs Quadra Kill (Team To Score A Quadra Kill): Spēlētājs norādītajā komandā iegūs Quadra Kill.
  9. Uzvarēs vismaz viena kartē (Team To Win At Least One Map): Norādītā komanda uzvarēs vismaz vienā kartē mačā.
  10. Abas abas komandas nogalinās Baronu (Both Teams To Slay A Baron): Vai abas komandas mačā nogalinās Baronu.
  11. Abas komandas inzinicinās Inhibitoru (Both Teams To Destroy An Inhibitor): Vai abas komandas mačā iznicinās Inhibitoru.
  12. Abas komandas nogalinās Pūķi (Both Teams To Slay A Dragon): Vai abas komandas mačā nogalinās Pūķi.
  13. Kārtes vairāk/mazāk (Maps Over/Under): Vai spēlē izspēlēto karšu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  14. Nogalināto Baronu vairāk/mazāk (Barons Slain Over/Under): Paredziet, vai spēlē nogalināto Baronu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  15. Nogalināto Pūķū vairāk/mazāk (Dragons Slain Over/Under): Vai spēlē nogalināto Pūķū skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  16. Iznīcināto torņu vairāk/mazāk (Towers Destroyed Over/Under): Vai spēlē iznīcināto torņu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  17. Iznicināto Inhibitoru Vairāk/Mazāk (Inhibitors Destroyed Over/Under): Vai spēlē iznīcināto Inhibitoru skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  18. Vairāk/mazāk ieskaitītas nogalinašanās (Kills Scored Over/Under): Paredziet, ka kopējais spēlē nogalināto skaits vienā kartē pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  19. Nepāra/Pāra ieskaitītas nogalinašanās (Kills Scored Odd/Even: Vai kartē nogalināto skaits būs pāra vai nepāra skaitlis.
  20. Kura komanda gūs pirmo asini (To Draw First Blood): Paredziet, kura komanda mača laikā gūs Pirmo asini (First blood).
  21. Kura komanda iznīcinās izvēlēto Inhibitoru (Team to Destroy Inhibitor X): Paredziet, kura komanda iznīcinās Inhibitoru X.
  22. Nogalinājumu handikaps (Kills Handicap): Paredziet, kura komanda iegūs lielāko nogalināto skaitu mačā, ņemot vērā noteiktu starpību.
  23. Kura komanda veiks izvēlēto nogalināšanu (Team to Score Kill X): Paredziet, komandu, kura iegūs izvēlēto nogalināšanu. Ja spēlē nogalināšana netiks veikta, likme tiks atmaksāta.
  24. Uzvarēto karšu skaits (Team Number Of Maps Won): Paredziet komandas uzvarēto karšu skaitu.
  25. Kura komanda nogalinās izvēlēto Baronu (Team To Slay Baron X): Paredziet, komandu, kura spēlē nogalinās izvēlēto Baronu. Ja spēlē Barons netiek nogalināts, likme tiks atmaksāta.
  26. Kura komanda nogalinās izvēlēto Pūķi (Team To Slay Dragon X): Paredziet, komandu, kura spēlē nogalinās izvēlēto Pūķi. Ja spēlē netiek nogalināts pūķis, likme tiks atmaksāta.
  27. Kura komanda iznicinās izvēlēto Torni (Team To Destroy Tower X): Paredziet, kura komanda iznīcinās izvēlēto torni.
  28. Kārtes Nepāra/Pāra (Maps Odd/Even): Paredziet, vai kopējais izspēlēto karšu skaits būs pāra vai nepāra skaitlis.
  29. Pirmais Pūķis spēlē (First Dragon Type): Paredziet kāds pūķis paradīsies spēlē pirmais - Infernal, Mountain, Ocean, Cloud.
  30. Lielākais Multi kill spēlē (Largest Multi Kill): Paredziet lielāko Multi Kill spēlē.
  31. Triskārša nogalināšana (Triple Kill): Paredziet, vai izvēlēta komanda spēlē iegūs triskāršo nogalināšanu (Triple Kill).
  32. Pirma asinis laiks (Time of First Blood): Paredziet laika intervālu, kurā tiks gūts “pirmās asinis” (First blood).
  33. Pirma torņa iznicīnāšanas laiks (Time of First Tower Destroyed): Paredziet laika intervālu, kurā tiks iznīcināts pirmais tornis.
  34. Lielāka nogalināšanu sērijas Vairāk/Mazāk (Highest Killing Spree Over/Under): Paredziet, vai lielākā Killing Spree pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu.
  35. Komandas kopējais nogalināšanas Vairāk/Mazāk (Team Number Of Kills Over/Under): Paredziet, vai konkrētās komandas nogalināto skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu.
  36. Kopējais zelta Vairāk/Mazāk (Total Gold Over/Under: Paredziet, vai konkrētās komandas iegūtais zelta daudzums pārsniegs vai nesasniegs konkrētu daudzumu.
  37. Zelta handikaps (Gold Handicap): Paredziet, kura komanda iegūs vairāk zelta, ņemot vērā noteiktu starpību. Neizšķirta gadījumā, lietotājs saņem savu likmi atpakaļ.
  38. Bojājumu handikaps (Damage Handicap): Paredziet, kura komanda veiks visvairāk bojājumu, ņemot vērā noteiktu starpību. Neizšķirta gadījumā, lietotājs saņem savu likmi atpakaļ.
  39. Vai būs Mega Creeps kartē (Mega Creeps): Paredziet, vai kartē parādīsies Mega Creeps vai nē.
  40. Kura komanda nogalinās Rift Herdld (Team To Slay Rift Herald): Paredziet, kura komanda nogalinās Rift Herald. Ja Rift Herlad netiek nogalināts, lietotājs saņem savu likmi atpakaļ.
  41. Kura komanda gūs pirmo asini un uzvarēs kartē (Team To Draw The First Blood & Win The Map): Paredziet, kura komanda pirmā nogalinās ienaidnieku un kļūs par pašreizējās kartes uzvarētāju.
  42. Vai būs Quadra Kill (Quadra Kill): Paredziet, vai spēlē būs Quadra Kill.
  43. Vai būs Penta Kill (Penta Kill): Paredziet, vai spēlē būs Penta Kill.

Defence Of The Ancients noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu. Ja tiek paredzēts pareizs rezultāts, kas nav norādīts, kā iespēja mūsu piedāvājumā, visas likmes tiek zaudētas.
  3. Uzvarēs vismaz viena kartē (Team To Win At Least One Map): Norādītā komanda uzvarēs vismaz vienā kartē mačā.
  4. Kārtes vairāk/mazāk (Maps Over/Under): Vai spēlē izspēlēto karšu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  5. Nogalinātie Roshans Vairāk/Mazāk (Roshans Slain Over/Under): Paredziet, vai spēlē nogalināto Roshan skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  6. Vairāk/mazāk ieskaitītas nogalinašanās (Kills Scored Over/Under): Paredziet, ka kopējais spēlē nogalināto skaits vienā kartē pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  7. Nepāra/Pāra ieskaitītas nogalinašanās (Kills Scored Odd/Even): Vai kartē nogalināto skaits būs pāra vai nepāra skaitlis.
  8. Kura komanda gūs pirmo asini (To Draw First Blood): Paredziet, kura komanda mača laikā gūs Pirmo asini (First blood).
  9. Kura komanda pirma sasniegs X nogalināšanās (Race to X Kills): Komanda, kura pirmā sasniegs X nogalinašanās spēles rezultātu tabulā (scoreboard). Gadījumā ja spēlē netika izspēlēta līdz galāml visas likmes tiks anulētas, izņemot, ja likmes rezultāts jau ir noteikts.
  10. Nogalinājumu handikaps (Kills Handicap): Paredziet, kura komanda iegūs lielāko nogalināto skaitu mačā, ņemot vērā noteiktu starpību.
  11. Kura komanda veiks izvēlēto nogalināšanu (Team to Score Kill X): Paredziet, komandu, kura iegūs izvēlēto nogalināšanu. Ja spēlē nogalināšana netiks veikta, likme tiks atmaksāta.
  12. Mača ilgums Vairāk/Mazāk (Map Time Over/Under): Paredziet, vai mača ilgums pārsniegs vai nesasniegs noteiktu laiku.
  13. Uzvarēto karšu skaits (Team Number Of Maps Won): Paredziet komandas uzvarēto karšu skaitu.
  14. Handikaps: Rounda/kārtes handikaps (Handicap Betting:Round/Maps Handicap): Paredziet uzvarētāju pēc noteiktā handikapa piemērošanas. Šim likmes veidam ir tikai 2 iznākumi - Mājnieki (1) un Ciemi (2), neizšķirts nav iespējams.
  15. Kura komanda nogalinās izvēlēto Roshanu (Team To Slay Roshan X): Paredziet, komandu, kura spēlē nogalinās izvēlēto Roshanu. Ja spēlē Roshan netiek nogalināts, likme tiks atmaksāta.
  16. Kura komanda iznicinās izvēlēto Torni (Team To Destroy Tower X): Paredziet, kura komanda iznīcinās izvēlēto torni.
  17. Kārtes Nepāra/Pāra (Maps Odd/Even): Paredziet, vai kopējais izspēlēto karšu skaits būs pāra vai nepāra skaitlis.
  18. Kura komanda iznīcinas izvēlētas Barakas (Team To Destroy Barrack X): Paredziet, kura komanda iznīcinās izvēlētas barakas.
  19. Vai būs dieviga nogalināšanas sērija (Godlike Streak): Paredziet, vai mačā tiks iegūts dieviga nogalināšanas sērija (Godlike Streak) (9 nogalinātie, nezaudējot dzīvību).
  20. Kurjera nogalināšana (Courier Kill): Paredziet, vai mačā tiks nogalināts kurjers.
  21. Pirmas rūnas tips (First Active Rune Type): Paredziet pirmās rūnas tipu - Arcane, Haste, Invisibility, Double Damage, Illusion, Regeneration.
  22. Vai būs killing spree līdz X minutes (Killing Spree Before Minute X): Paredziet, vai pirms mača X minūtes vai pēc X minūtes būs Killing Spree (3 nogalinātie, nezaudējot dzīvību).
  23. Lielākais Multi kill spēlē (Largest Multi Kill): Paredziet lielāko Multi Kill spēlē.
  24. Pirma asinis laiks (Time of First Blood): Paredziet laika intervālu, kurā tiks gūts “pirmās asinis” (First blood).
  25. Pirma torņa iznicīnāšanas laiks (Time of First Tower Destroyed): Paredziet laika intervālu, kurā tiks iznīcināts pirmais tornis.
  26. Lielāka nogalināšanu sērijas Vairāk/Mazāk (Highest Killing Spree Over/Under): Paredziet, vai lielākā Killing Spree pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu.
  27. Komandas kopējais nogalināšanas Vairāk/Mazāk (Team Number Of Kills Over/Under): Paredziet, vai konkrētās komandas nogalināto skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu.
  28. Kopējais zelta Vairāk/Mazāk (Total Gold Over/Under): Paredziet, vai konkrētās komandas iegūtais zelta daudzums pārsniegs vai nesasniegs konkrētu daudzumu.
  29. Zelta handikaps (Gold Handicap): Paredziet, kura komanda iegūs vairāk zelta, ņemot vērā noteiktu starpību. Neizšķirta gadījumā, lietotājs saņem savu likmi atpakaļ.
  30. Bojājumu handikaps (Damage Handicap): Paredziet, kura komanda veiks visvairāk bojājumu, ņemot vērā noteiktu starpību. Neizšķirta gadījumā, lietotājs saņem savu likmi atpakaļ.
  31. Vai būs Mega Creeps kartē (Mega Creeps): Paredziet, vai kartē parādīsies Mega Creeps vai nē.
  32. Kura komanda gūs pirmo asini un uzvarēs kartē (Team To Draw The First Blood & Win The Map): Paredziet, kura komanda pirmā nogalinās ienaidnieku un kļūs par pašreizējās kartes uzvarētāju.
  33. Vai būs Quadra Kill (Quadra Kill): Paredziet, vai spēlē būs Quadra Kill.
  34. Vai būs Penta Kill (Penta Kill): Paredziet, vai spēlē būs Penta Kill.

Counter Strike: Global Offensive noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu. Ja tiek paredzēts pareizs rezultāts, kas nav norādīts, kā iespēja mūsu piedāvājumā, visas likmes tiek zaudētas.
  3. Handikaps: Rounda/kārtes handikaps (Handicap Betting:Round/Maps Handicap): Paredziet uzvarētāju pēc noteiktā handikapa piemērošanas. Šim likmes veidam ir tikai 2 iznākumi - Mājnieki (1) un Ciemi (2), neizšķirts nav iespējams.
  4. Winning Margin: Bet on the winner of the match with a given margin.
  5. Dubultiespēja (Double Chance): Paredziet, ka mača rezultāts būs 1X, 12 vai X2.
  6. Uzvarēs vismaz viena kartē (Team To Win At Least One Map): Norādītā komanda uzvarēs vismaz vienā kartē mačā.
  7. Vai būs papildlaiks (To Go To Overtime): Paredziet, vai mačā būs papildlaiks.
  8. Izspēlēto karšu/raundu skaits Vairāk/mazāk (Maps/rounds Over/Under): Paredziet, vai spēlē izspēlēto karšu/raundu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  9. Kārtes/raundu Nepāra/Pāra (Maps/Rounds Odd/Even): Paredziet, vai kopējais izspēlēto karšu skaits būs pāra vai nepāra skaitlis.
  10. Uzvarēto karšu skaits (Team Number of Maps won): Paredziet komandas uzvarēto karšu skaitu mačā.
  11. Vai būs nogalināšana ar nazi (Knife Kill): Paredziet, vai mačā notiks nogalināšana ar nazi.
  12. Vai būs eiss (Ace): Paredziet spēles raundā viens komandas spēlētājs nogalinās visus 5 pretiniekus vienā CS:GO raundā.
  13. Vai būs nogalināšana ar Molotovu (Molotov Kill): Paredziet, vai raunda laikā notiks nogalināšana ar Molotova granātu (izmanto tikai teroristi).
  14. Vai būs nogalināšana ar granātu (Grenade Kill): Paredziet, vai raunda laikā notiks nogalināšana ar granātu.
  15. Vai izvēlēta komanda uzvarēs abus pistoles raundus un kartē (Team To Win Both Pistol Rounds & The Map): Paredziet, vai konkrētā komanda mačā uzvarēs pistoles raundos (1. raundaun 16. raunda) un uzvarēs kartē.
  16. Vai raundā tiks nogalināti visi ienaidnieki (To Win By Elimination): Paredziet, vai visi teroristu komanda nogalinās visus pretteroristus vai otrādi.
  17. Vai pretterorist uzvares padarot bumbu nekaitīgo (To Win by Defused): Paredziet, vai uzstādītā bumba tiks veiksmīgi padarīta nekaitīga, ja jā, pretteroristi uzvar raundā.
  18. Vai teroristi uzvares ar bumbu spradzienu (To Win by Bombed): Paredziet, vai bumba tiks veiksmīgi detonēta vai nē, ja jā, tad teroristi uzvar raundā.
  19. Vai raunds tiks uzvarēts dēļ laika iztekšanās (To Win by Timeout): Paredziet, vai raunds tiks uzvarēts, iztekot laikam.
  20. Kura komanda pirma sasniegs X raundus (Race to X Rounds): Komanda, kura pirmā sasniegs X uzvarētos raundus spēles rezultātu tabulā (scoreboard). Gadījumā ja spēlē netika izspēlēta līdz galāml visas likmes tiks anulētas, izņemot, ja likmes rezultāts jau ir noteikts.
  21. Vai bumba tiks uzlikta (Bomb Planted): Paredziet, vai terorists sasniegs pretinieku bāzi un uzstādīs bumbu konkrētajā raundā vai nē.
  22. Vai izvēlēta komanda uzvarēs abus pistoles raundus (Team To Win Both Pistol Rounds): Paredziet, vai konkrētā komanda mačā uzvarēs pistoles raundos (1. raundaun 16. raunda).
  23. Komandas uzvarēto raundu Vairāk/Mazāk (Team Rounds Over/Under): Paredziet, vai komandas uzvarēto raundu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu.
  24. Kura komanda veiks izvēlēto nogalināšanu (Team to Score Kill X): Paredziet, komandu, kura iegūs izvēlēto nogalināšanu. Ja spēlē nogalināšana netiks veikta, likme tiks atmaksāta.

HearthstoneTop

  1. Uzvarētājs (Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu, 2-way tirgus tiks anulēts. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū liktās likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī tā tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai pēc noklusējuma, visas likmes, kas liktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu.

King Of Glory noteikumiTop

  1. Uzvarētājs (Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu, 2-way tirgus tiks anulēts. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū liktās likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī tā tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai pēc noklusējuma, visas likmes, kas liktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu. Ja tiek paredzēts pareizs rezultāts, kas nav norādīts, kā iespēja mūsu piedāvājumā, visas likmes tiek zaudētas.
  3. Kārtes vairāk/mazāk (Maps Over/Under): Vai spēlē izspēlēto karšu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  4. Āzijas handikaps (Asian Handicap): Tiek noteikts atkarībā no spēles rezultāta. Komandām tiek piešķirti dažādi handikapi un vērā tiek ņemts gala rezultāts.

NBA2k noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting: 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja spēle tiek pārtraukta pirms pamatlaika beigām, visi rezultāti tiks anulēti, izņemot tos rezultātus, kuru iznākums jau ir zināms.
  2. Kura komanda pirma sasniegs X punktus (Race to X Points): Komanda, kura pirmā sasniegs X punktus spēles rezultātu tabulā (scoreboard). Gadījumā ja spēlē netika izspēlēta līdz galāml visas likmes tiks anulētas, izņemot, ja likmes rezultāts jau ir noteikts.
  3. Āzijas handikaps (Asian Handicap): Tiek noteikts atkarībā no spēles rezultāta. Komandām tiek piešķirti dažādi handikapi un vērā tiek ņemts gala rezultāts.
  4. Vairāk/mazāk (Over/Under): Vai spēlē gūto punktu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Likmes tiek aprēķinātas atbilstoši gala rezultātam (ieskaitot papildlaiku). Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.

Overwatch noteikumiTop

  1. Āzijas handikaps (Asian Handicap): Tiek noteikts atkarībā no spēles rezultāta. Komandām tiek piešķirti dažādi handikapi un vērā tiek ņemts gala rezultāts.
  2. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  3. Likme bez neizšķirta (Draw No Bet): Ja mačs beidzas ar neizšķirtu pēc pamatlaika, visas likmes tiek uzskatītas par spēkā neesošām.

Rocket League noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu. Ja tiek paredzēts pareizs rezultāts, kas nav norādīts, kā iespēja mūsu piedāvājumā, visas likmes tiek zaudētas.

Starcraft Broodwar noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu. Ja tiek paredzēts pareizs rezultāts, kas nav norādīts, kā iespēja mūsu piedāvājumā, visas likmes tiek zaudētas.
  3. Āzijas handikaps (Asian Handicap): Tiek noteikts atkarībā no spēles rezultāta. Komandām tiek piešķirti dažādi handikapi un vērā tiek ņemts gala rezultāts.
  4. Uzvarēs vismaz viena kartē (Team To Win At Least One Map): Norādītā komanda uzvarēs vismaz vienā kartē mačā.
  5. Kārtes vairāk/mazāk (Maps Over/Under): Vai spēlē izspēlēto karšu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  6. Kārtes handikaps (Maps Handicap): Paredziet uzvarētāju pēc noteiktā handikapa piemērošanas. Šim likmes veidam ir tikai 2 iznākumi - Mājnieki (1) un Ciemi (2), neizšķirts nav iespējams.
  7. Kārtes Nepāra/Pāra (Maps Odd/Even): Paredziet, vai kopējais izspēlēto karšu skaits būs pāra vai nepāra skaitlis.

Starcraft 2 noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu.
  3. Āzijas handikaps (Asian Handicap): Tiek noteikts atkarībā no spēles rezultāta. Komandām tiek piešķirti dažādi handikapi un vērā tiek ņemts gala rezultāts.
  4. Uzvarēs vismaz viena kartē (Team To Win At Least One Map): Norādītā komanda uzvarēs vismaz vienā kartē mačā.
  5. Kārtes vairāk/mazāk (Maps Over/Under): Vai spēlē izspēlēto karšu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  6. Kārtes handikaps (Maps Handicap): Paredziet uzvarētāju pēc noteiktā handikapa piemērošanas. Šim likmes veidam ir tikai 2 iznākumi - Mājnieki (1) un Ciemi (2), neizšķirts nav iespējams.
  7. Kārtes Nepāra/Pāra (Maps Odd/Even): Paredziet, vai kopējais izspēlēto karšu skaits būs pāra vai nepāra skaitlis.

Rainbow Six noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu.
  3. Āzijas handikaps (Asian Handicap): Tiek noteikts atkarībā no spēles rezultāta. Komandām tiek piešķirti dažādi handikapi un vērā tiek ņemts gala rezultāts.
  4. Kārtes vairāk/mazāk (Maps Over/Under): Vai spēlē izspēlēto karšu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.
  5. Kārtes handikaps (Maps Handicap): Paredziet uzvarētāju pēc noteiktā handikapa piemērošanas. Šim likmes veidam ir tikai 2 iznākumi - Mājnieki (1) un Ciemi (2), neizšķirts nav iespējams.

Artifact noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu.

Warcraft noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu.
  3. Āzijas handikaps (Asian Handicap): Tiek noteikts atkarībā no spēles rezultāta. Komandām tiek piešķirti dažādi handikapi un vērā tiek ņemts gala rezultāts.
  4. Kārtes vairāk/mazāk (Maps Over/Under): Vai spēlē izspēlēto karšu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.

Smash noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.

FIFA noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja notiek spēlēto karšu vai spēļu skaita izmaiņas, šajā tirgū veiktas likmes paliek spēkā. Ja kāda karte netiek izspēlēta vai arī uzvara tiek piešķirta vienam spēlētājam vai komandai kā tehniska uzvara (walkover, default) un spēlē netika sākta, visas likmes, kas veiktas uz šo karti un maču kopumā, tiks anulētas.

Call Of Duty noteikumiTop

  1. Likmes uz maču 1X2 & Uzvarētājs (Match betting 1X2 & Winner): Paredziet, kurš uzvarēs mačā. Ja spēle tiek pabeigta ar neizšķirtu tad likmes uz uzvarētāju tiks anulētas. Ja spēle tiek pārtraukta pirms pamatlaika beigām, visi rezultāti tiks anulēti, izņemot tos rezultātus, kuru iznākums jau ir zināms.
  2. Pareizs rezultāts (Correct Score): Paredziet precīzu mača rezultātu.
  3. Āzijas handikaps (Asian Handicap): Tiek noteikts atkarībā no spēles rezultāta. Komandām tiek piešķirti dažādi handikapi un vērā tiek ņemts gala rezultāts.
  4. Kārtes vairāk/mazāk (Maps Over/Under): Vai spēlē izspēlēto karšu skaits pārsniegs vai nesasniegs noteiktu skaitu. Visas likmes tiks anulētas, ja mačs netiek pabeigts, izņemot, ja izmaksājamais laimests jau ir noteikts.